Társadalmi marketing az egészségügyben: az informáló tájékoztatás hatása a bőrtumorok megelőzésével kapcsolatos attitűdre

Bégányi, Dániel (2017) Társadalmi marketing az egészségügyben: az informáló tájékoztatás hatása a bőrtumorok megelőzésével kapcsolatos attitűdre. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beganyi_Daniel.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beganyi_Daniel.pdf


Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Marketing
Azonosító kód:10179
Képzés/szak:Orvos-közgazdász
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 13:15
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 13:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap