Az automatizált és adatvezérelt marketingrendszerek eszközei, jelentősége és helyzete Magyarországon

Mészáros, Krisztina Réka (2017) Az automatizált és adatvezérelt marketingrendszerek eszközei, jelentősége és helyzete Magyarországon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meszaros_Krisztina_Reka.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meszaros_Krisztina_Reka.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:10171
Specialisation:Marketing
Deposited On:02 Nov 2017 12:18
Last Modified:02 Nov 2017 12:18

Repository Staff Only: item control page