A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára

Gazsi, Tímea (2017) A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:10167
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 11:52
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 11:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap