A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára

Gazsi, Tímea (2017) A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
Sociology
ID Code:10167
Specialisation:Marketing
Deposited On:02 Nov 2017 11:52
Last Modified:02 Nov 2017 11:52

Repository Staff Only: item control page