Gazsi, Tímea (2017) A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Szociológia |
| Azonosító kód: | 10167 |
| Képzés/szak: | Marketing |
| Elhelyezés dátuma: | 02 Nov 2017 11:52 |
| Utolsó változtatás: | 02 Nov 2017 11:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

