Filterezett valóság: avagy az online szájreklám hitelességének vizsgálata véleményvezérek közösségimédia-aktivitásán keresztül

Horváth, Rebeka (2017) Filterezett valóság: avagy az online szájreklám hitelességének vizsgálata véleményvezérek közösségimédia-aktivitásán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10139
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:31 Okt 2017 13:06
Utolsó változtatás:31 Okt 2017 13:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap