A márka növekvő és sajátos szerepe az Apple-fogyasztók körében: az alma hatás, avagy miért használunk Apple-t?

Mácsai, András (2017) A márka növekvő és sajátos szerepe az Apple-fogyasztók körében: az alma hatás, avagy miért használunk Apple-t? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
797kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:10134
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:30 Oct 2017 14:46
Last Modified:30 Oct 2017 14:46

Repository Staff Only: item control page