A márka növekvő és sajátos szerepe az Apple-fogyasztók körében: az alma hatás, avagy miért használunk Apple-t?

Mácsai, András (2017) A márka növekvő és sajátos szerepe az Apple-fogyasztók körében: az alma hatás, avagy miért használunk Apple-t? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
797kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:10134
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:30 Okt 2017 14:46
Utolsó változtatás:30 Okt 2017 14:46

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap