Mácsai, András (2017) A márka növekvő és sajátos szerepe az Apple-fogyasztók körében: az alma hatás, avagy miért használunk Apple-t? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
797kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macsai_Andras.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
| Azonosító kód: | 10134 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
| Elhelyezés dátuma: | 30 Okt 2017 14:46 |
| Utolsó változtatás: | 30 Okt 2017 14:46 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

