Förhécz, László Dániel (2017) A dízelautók piacának elemzése: a Volkswagen emissziós botrány hatása a dízel-autómárkák piacára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Foerhecz_Laszlo_Daniel.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Foerhecz_Laszlo_Daniel.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 10132 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 30 Oct 2017 14:34 |
Last Modified: | 30 Oct 2017 14:34 |
Repository Staff Only: item control page