Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete

Kovács, Dóra Alexandra (2017) Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10117
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 09:55
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 09:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap