A 2016-os franciaországi labdarúgó-Európa-bajnokság, a közösségi média, és egyéb, labdarúgók piaci értékét alakító tényezők hatásai a magyar labdarúgás vonatkozásaiban

Ujszászi, Dániel (2017) A 2016-os franciaországi labdarúgó-Európa-bajnokság, a közösségi média, és egyéb, labdarúgók piaci értékét alakító tényezők hatásai a magyar labdarúgás vonatkozásaiban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Számítástechnika
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:10081
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:20 Okt 2017 11:48
Utolsó változtatás:20 Okt 2017 11:48

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap