A generációs különbségek hatása a webshopok felhasználói élményére

Kaszás, Máté Attila (2017) A generációs különbségek hatása a webshopok felhasználói élményére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kaszas_Mate_Attila.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
841kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kaszas_Mate_Attila.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Számítástechnika
Szociológia
Azonosító kód:10025
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:18 Okt 2017 13:30
Utolsó változtatás:18 Okt 2017 13:30

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap