Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:31. Joó, Tamás (2013) A Villányi Borvidék bemutatása és borturizmusának fejlődési lehetőségei. Postgraduális szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Nagy, Csilla (2012) Településfejlesztés a Rétsági kistérségben : Nőtincs. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Gyetvai, András (2012) A magyar és szlovákiai Tokaji borvidékek vitája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Győri, Krisztina (2012) Egy közvetlen hangulatú kertészet és állandóan megújuló tevékenységének bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Kovács, Attila (2012) Az Európai Uniós csatlakozás hatása a hazai szőlőtermő potenciál alakulására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Üst, Judit (2012) A jégbor – kategória változása az EU borreform hatására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Szlacsin, Hajnalka (2012) A másodlagos termelői értékesítő szervezetek helye és szerepe a zöldség - gyümölcs ágazatban Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Bíró, István (2012) A vetőmagágazat felügyeleti rendszerének helye a szakigazgatásban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Pásztorné Pintér, Eszter Ágnes (2011) A virág-nagykereskedelem. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Pálmai, Ilka (2011) Vidékfejlesztés fiatal szemmel, avagy az ifjúság helyben tartása Észak- Borsodban. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Suchné Szabó, Edit (2011) A civil szerveződések szerepe az Európai Unió LEADER típusú vidékfejlesztési programjában. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Székely, Anna (2011) Frissen alapított kertészeti áruda üzleti terve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Szabóné Kükedi, Gabriella (2011) A „geen care”, mint innovációs lehetőség a vidékfejlesztésben. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Virágh, Enikő Rita (2011) Kozmadombja nem a világ vége… egy aprófalu, Kozmadombja lehetséges útjai. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Zöld, Enikő (2011) A magyar bor ellenőrzési rendszerének elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Kurucsai, Annamária (2011) A természetes magyar méz jelentősége, a mézfogyasztás marketingkommunikációban rejlő lehetőségeinek bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Bekó, Norbert (2011) A somogyvámosi öko-falu. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Kardos, Róbert (2011) Egy község útja Európába. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Juhász, Ildikó (2011) Kóka község bevezetése a turizmusba. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Moldoványi, Anikó (2011) A csemegekukorica. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Tóth, Zsuzsanna (2011) A vidékfejlesztés lehetőségei az Ibrány-Nagyhalászi Kistérségben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Kovács, Lóránt (2011) Vidékfejlesztés Gömörben. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Selejó, Hilda (2011) Pécsely bemutatása, és lehetőségei a falusi turizmusban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Bíró, Anikó (2011) Legénd - a szabadon választott sors. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Leopold, Alexandra (2011) Ganoderma lucidum tartalmú termékek forgalmazása MLM rendszerben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Farkas, Szabolcs (2011) A „gazdálkodó Természet”, egy hagyományos ökogazdaság terve a Bükkalján. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Váldi, Nikolett (2011) A Ráckevei (Soroksári) – Duna – ág revitalizációja. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Majtényi, Judit (2011) Felmérés a hazai kertészeti árudák helyzetéről, számukra lehetséges marketing megoldások. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Proksza, Ádám János (2011) A termék és a marketing összefüggése a Mátrai borvidéken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Henrik, Gergely (2011) Vidékfejlesztés a Völgy Vidéken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Matyasovszky, Margit (2011) Mentális térkép Hegyhátszentpéter, Csehimindszent, Oszkó és Rábahídvég községekről. Szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. |