Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:5. Leskó, Judit (2011) A budapesti romkocsmák sikerének titka. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/LJ_20110328005054.pdf Molnár, Viktória (2011) A L’Oréal öt kontinensre kiterjedő marketingkommunikációs tevékenysége, és annak eredményessége. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. Farkas, Dániel (2011) A műsorban termék megjelenítés található! -avagy a Product placement előtérbe kerülése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. Jakab, Árpád Gergő (2011) Megéri megsérteni a közönséget? : Célok és eszközök az offenzív reklámok világában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. Kurucz, Tünde Dalma (2009) Pöfögés és dübörgés : márkaközösségek marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. |