Tételek száma:7.
Telegdy, Eszter
(2013)
Közösség-e az online közönség? : Az online hírportálok közönségaktivizáló tevékenységének vizsgálata.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325210224.pdf
Holczinger, Dóra
(2013)
A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje?
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Bebők, Viktória
(2012)
Itt a piros, hol a kék? : A csomagolás színének hatása a fogyasztók termékválasztására.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Horváth, Daniella Dominika
(2012)
Innovativitás, márkahűség és demográfiai tényezők hatása a formaválasztásra.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Darabont, Kata Orsolya
(2012)
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Madácsi, Ádám and Szabó-Szontágh, Lúcia and Wale, Almaz
(2012)
Megoszt az egész világ, avagy az online zeneipar jelene és jövője Magyarországon a legális és illegális szolgáltatások tükrében.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
Tóth, Zsófia
(2007)
Egy kulturális intézmény corporate identity designjának vizsgálata, avagy a Bizonytalan Jövő Háza.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:31:35 2024 UTC.