Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:6.

Bollók, Máté Bence (2022) Mi és M.I. A Mesterséges Intelligencia rendszerek bizalmi és gazdasági kérdései = I and A.I. Questions on trust and economic value of Artificial Intelligence systems. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bollok_m_b_2022.pdf

Gendur, Nóra (2022) A fenntarthatóság megjelenése a felsőoktatásban az egyetemi küldetésnyilatkozatok tükrében (kelet-európai egyetemek küldetéseinek tartalomelemzése). TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/gendur_n_2022.pdf

Szalczgruber, Fanni (2022) CSR kommunikáció a közösségi médiában: az influencer vagy a vállalat posztja hatékonyabb? = CSR communication in social media - the influencer’s or the company’s post is more effective? TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szalczgruber_f_2022.pdf

Harnberger, Bianka (2021) Inni és élni hagyni - a koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac üzleti kommunikációs stratégiájára = Drink and let live – the effect of the covid-19 pandemic on the hungarian beer market’s business communication strategy. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.

Kovács, Regina (2021) Pénzügyi szolgáltatók kommunikációjának összehasonlító elemzése gazdaságilag instabil helyzetben. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.

Szabó, Ákos (2021) Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.

A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:09 2024 UTC.