Tételek száma:6.
Bollók, Máté Bence
(2022)
Mi és M.I. A Mesterséges Intelligencia rendszerek bizalmi és gazdasági kérdései = I and A.I. Questions on trust and economic value of Artificial Intelligence systems.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bollok_m_b_2022.pdf
Gendur, Nóra
(2022)
A fenntarthatóság megjelenése a felsőoktatásban az egyetemi küldetésnyilatkozatok tükrében (kelet-európai egyetemek küldetéseinek tartalomelemzése).
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/gendur_n_2022.pdf
Szalczgruber, Fanni
(2022)
CSR kommunikáció a közösségi médiában: az influencer vagy a vállalat posztja hatékonyabb? = CSR communication in social media - the influencer’s or the company’s post is more effective?
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szalczgruber_f_2022.pdf
Harnberger, Bianka
(2021)
Inni és élni hagyni - a koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac üzleti kommunikációs stratégiájára = Drink and let live – the effect of the covid-19 pandemic on the hungarian beer market’s business communication strategy.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
Kovács, Regina
(2021)
Pénzügyi szolgáltatók kommunikációjának összehasonlító elemzése gazdaságilag instabil helyzetben.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
Szabó, Ákos
(2021)
Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában
A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:09 2024 UTC.