Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:45. Bánhegyi, Attila (2005) Customer Segmentation In the Hungarian Corporate Banking Industry. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástuományi Kar, International Studies Center. Bocskov, Jordan (2005) Strategic Change Management in Large Hungarian Entities. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Crow, William David (2005) AN EMERGING MUTUAL FUND MARKET: HUNGARY. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Dankó, Adrienn (2005) Coca-Cola “drinks” Odwalla. A Strategic Approach to M&A Valuation. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Shalva, Davarashvili (2005) “Direct Marketing in B2C”. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Freese, Franziska (2005) Key drivers and success factors of mega mergers in the pharmeceutical industry. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Hagemann, Nina (2005) Expatriate managers in multinational companies. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Halbohr, Nataniel (2005) Makhteshim-Agan Industries. Change in presence and business behaviour on Hungarian pesticides market. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Iczkovits, Gábor (2005) Foreign direct investment in Central and Eastern Europe with special regard to the food industry. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Kleftogianni, Evgenia (2005) International Human Resource Management in Greece. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Meuer, Johannes (2005) China and the WTO Impacts on the Global Textile and Apparel Industry. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Póla, Gergely (2005) MARKETING TECHNIQUES IN THE RETAIL SECTOR. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Snellingen, Jarle (2005) Latin-America and Eastern-Europe. A Comparative Study. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Szegedi, Eric (2005) Flexible Benefit Systems Within A Total Compensation Package. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Tóth, Zsuzsanna (2005) The past and present Hungarian system of State Aid and Subsidies in the light of the accession to the European Union. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Vidakovc Hadnadj, Mirela (2005) STRATEGIC BATTLE IN THE CENTRAL EUROPEAN AIRLINE MARKET. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. SERDAR, AYKUT (2005) Harmonization of the Central Bank of the Republic of Turkey (CBRT) with the European System of Central Banks (ESCB). Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Chen, Yili (2005) Fixed Exchange Rate Regime in China and it’s Repercussion. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Dang Tuong, Linh (2005) To organize and perform a contract in import and export companies in Vietnam in general and Procom Company in particular. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Danilova, Irina (2005) How to Improve Company Efficiency through People. On the Example of ZAO Mettler-Toledo VOSTOK. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. UGBOKO FUMNANYA, JACINTA (2005) THE EFFECTS OF CULTURE ON INTERNATIONAL MARKETING. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Gózon, Gergely (2005) Mergers & Acquisitions in the Banking Sectors of the European Union and the United States. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Győri, Adrienne (2005) Improvement Opportunities to Effective and Efficient Recruitment at Kraft Foods Hungary. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Ivanović, Dimitrije (2005) Analysis of Privatization Process in Serbia. Szakdolgozat, BCE Gazdaságtudományi Kar, International Studies Center. Lin, Lisi (2005) Introduce Manga to Hungary. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Lin, Wei (2005) Tourism in China. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Malakhov, Igor (2005) Main Environmental Problems of Coal Industry in Donbass. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. MILOSEVIC, MARIJA (2005) TELEVISION IN HUNGARY, SELLING AIRTIME TODAY AND TOMORROW. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Molnár, Attila (2005) Comparison and the Future of Dominant Stock Exchanges In Central Europe. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Huong Thanh, Nguyen (2005) Marketing strategy in competition and market positioning of Unilever Company in Vietnam. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Huyen Thi Thanh, Nguyen (2005) Development of Vietnam Banking System. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Nguyen, Thuy Thi Thanh (2005) Suggested solutions aim to promote the water pump distribution operations in Hoa An Joint Stock Company. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Nyíry, Péter (2005) Public-Private Partnership in Hungary: The Example of the Sports Hall in Gyöngyös. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. SUNA, SUNA (2005) Foreign direct investment in Turkey. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Qin, Aaron (2005) Branding in the chinese fast-food industry and modernization management for further expansion. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Romain, Terry (2005) Economic vulnerability of small island states (SIDS) to natural disasters - Seychelles case. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Sparta, Alessandro (2005) Darwinism and the Concept of Business Life. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Szatmári, Melinda (2005) Marketing Communication of Szatmári Ltd. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Tran, Quang Minh (2005) The Asian Crisis - and its impact on ASEAN and Vietnam. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Uzsoki, David (2005) Analysis of Hungarian Brokerage Companies’ Competitiveness through Hamilton International Brokerage Co. Ltd. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Wang, SongTao (2005) The feedback repercussions of co-branding in consumer goods market. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Wang, Ying (2005) Analysis of the Chinese Fast Food Internationalization Tactic. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Wang, Zhi Mei (2005) ENERGY ISSUES IN CHINA Analysis of Energy Problems and Forecasts. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Wu, Wen yi (2005) MARKETING MIX IN GLOBAL CONTEXT. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. Arkoumanis, Christos (2005) Marketing and Sponsoring in Sports. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center. |