Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:2. Légrádi, Attila (2023) Mekkora potenciál rejlik a Customer-to-manufacturer modellben Magyarországon? – Esettanulmány az eMAG szemszögéből = What is the potential of the Customer-to-manufacturer model in Hungary? – Case study from the perspective of eMAG. TDK dolgozat, BCE, Digitális transzformáció: vezetési, szervezeti és teljesítmény kérdések. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_legradi_a_2023.pdf Rappay, Bence Zsolt (2023) Agilis marketing Magyarországon = Agile marketing in Hungary. TDK dolgozat, BCE, Digitális transzformáció: vezetési, szervezeti és teljesítmény kérdések. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_rappay_b_zs_2023.pdf |