Horváth, Diána (2015) A márkahamisítás piaci modellezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Diana.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
468kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Diana.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Matematika. Ökonometria |
Azonosító kód: | 8850 |
Képzés/szak: | Alkalmazott közgazdaságtan szak |
Elhelyezés dátuma: | 26 Máj 2016 13:56 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:27 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap