A márkahamisítás piaci modellezése

Horváth, Diána (2015) A márkahamisítás piaci modellezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Diana.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
468kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Diana.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Matematika. Ökonometria
Azonosító kód:8850
Képzés/szak:Alkalmazott közgazdaságtan szak
Elhelyezés dátuma:26 Máj 2016 13:56
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:27

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap