Hartai, Anita (2013) A magyar kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai : Interjú elemzés. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a kuponos oldalak által hirdetett win-win-win szituáció fennállását vizsgáltam meg. Elemzésem során közel 50 interjút készítettem azokkal a kereskedőkkel, akik már jelentek meg kuponos oldalon. A kereskedők számára a legfontosabb tanulság az, hogy csak hosszas tervezés után érdemes belevágni a kuponozásba. Olyan stratégiát kell kialakítani, ami optimális a szolgáltató számára. Végig kell gondolni a rendelkezésre álló kapacitást, amit még teljesíteni lehet minőségi kiszolgálás mellett. A kuponok számát is érdemes sok esetben maximalizálni. Ezután pedig a lehető legmagasabb szinten kell kiszolgálni a vendégeket az esetleges visszatérő vendégek reményében
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. helyezett |
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Innováció, tudásgazdaság |
Azonosító kód: | 6252 |
Elhelyezés dátuma: | 31 Júl 2013 10:25 |
Utolsó változtatás: | 31 Júl 2013 10:25 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap