A magyar és a francia nemzeti kulturális dimenziók megjelenése a fesztiválfogyasztásban : Szeged és Angers esettanulmánya

Igricz, Dorottya (2011) A magyar és a francia nemzeti kulturális dimenziók megjelenése a fesztiválfogyasztásban : Szeged és Angers esettanulmánya. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
469kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kultúra, közművelődés, sport
Szociológia
Azonosító kód:3997
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:05 Dec 2011 10:15
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap