Kisfalusi, Dorottya (2010) Társas kapcsolatok és iskolai ellenkultúra egy szegregálódó iskolában. TDK dolgozat, BCE, Szociológia I. szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
558kB |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy milyenek a hatékony pedagógiai munka feltételei és a társadalmi erőforrásként funkcionáló kapcsolatok kialakításának lehetőségei a hátrányos helyzetű és roma tanulókat nagy arányban oktató iskolákban. Alapfeltevésem az volt, hogy az iskolai szegregációnak abban az esetben is kedvezőtlen hatásai vannak, ha az oktatás személyi és tárgyi feltételei megegyeznek a jobb családi háttérrel rendelkező tanulókat oktató iskolákban adottakkal.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. helyezett |
Témakör: | Szociológia |
Azonosító kód: | 3069 |
Elhelyezés dátuma: | 08 Márc 2011 16:57 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:28 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap