Sipos, Vivien (2022) Baby boomerektől az alfáig : A közösségi platformok használata Magyarországon a különböző generációkban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Szociológia és Társadalompolitika Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
417kB |
Absztrakt (kivonat)
Az internet megjelenését követően szokásaink, napi rutinjaink gyökeresen megváltoztak. Legyen szó akár kommunikációról, vásárlásról, szórakozásról, a közösségi média használata kikerülhetetlen. Mindegyik generáció nagy része, ha nem is mindenki, rendelkezik okos eszközzel és felhasználója valamely portálnak/portáloknak. Az elmúlt évtizedek technológiai változásai nagyban rengették meg a kommunikációs szokásainkat és mondhatni, hogy életünket is. Napjaink egyik legfontosabb szerepét töltik be a közösségi platformok, természetesen ez generációnként más és más prioritást élvez. Szakdolgozatomban igyekeztem feltárni ezeket a különbségeket egészen a baby boomerektől az alfa generációig, valamint szót ejtettem a közösségi média különféle pszichológiai hatásairól is. Az eredmények által pontosabb képet kaphattam a generációk eltérő közösségi médiahasználatáról és a közösségi média társadalomra gyakorolt hatásairól.
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció Szociológia |
Azonosító kód: | 15143 |
Képzés/szak: | Szociológia |
Elhelyezés dátuma: | 10 Jan 2023 09:29 |
Utolsó változtatás: | 10 Jan 2023 09:29 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap