Till, Anilla (2018) The cheesy truth: how the media affects our image of dairy milk. TDK dolgozat, BCE, Újmédia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Till_Anilla_TDK.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Till_Anilla_TDK.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. díj |
Témakör: | Média és kommunikáció Szociológia |
Azonosító kód: | 11267 |
Képzés/szak: | Communication and Media Science |
Elhelyezés dátuma: | 28 Jún 2018 09:48 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 10:53 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap