The cheesy truth: how the media affects our image of dairy milk

Till, Anilla (2018) The cheesy truth: how the media affects our image of dairy milk. TDK dolgozat, BCE, Újmédia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Till_Anilla_TDK.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Till_Anilla_TDK.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Témakör:Média és kommunikáció
Szociológia
Azonosító kód:11267
Képzés/szak:Communication and Media Science
Elhelyezés dátuma:28 Jún 2018 09:48
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 10:53

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap