Mátrai szállodák revenue menedzsment rendszereinek értékelése, és a technikák vendégelégedettségre gyakorolt hatásának vizsgálata

Palik, Júlia Margit (2018) Mátrai szállodák revenue menedzsment rendszereinek értékelése, és a technikák vendégelégedettségre gyakorolt hatásának vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Turizmus szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja útmutatót adni a mátrai szállodák számára az optimális fejlettségi szintű revenue menedzsment (továbbiakban RM) rendszerek kiépítéséhez, mellyel növelhetik értékesítési hatékonyságukat, és ezáltal a desztináció versenyképességét. A kutatási kérdés ezen fejlettségi szint meghatározására irányul. A kutatás keretét az általam épített Fejlődési modell adja, mely a szállodák RM rendszereinek értékeléséhez ad kiindulópontot. Kvalitatív módszerekkel (mélyinterjúk és megfigyelés) vizsgáltam a kínálat, és kvantitatív módszerrel (kérdőív) kutattam a keresleti oldal fejlődésre vonatkozó lehetőségeket és korlátokat. A RM elméleti felvezetését követően bemutatom a Fejlődési modellt, az alkalmazott kutatási módszertanokat és végül a primer kutatásim eredményét. Összegzésként elmondható, hogy míg a kínálat részéről van határa, addig a kereslet nem korlátozza a mátrai szállodák RM rendszereinek fejlesztését.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Azonosító kód:11242
Képzés/szak:Turizmus-vendéglátás
Elhelyezés dátuma:26 Jún 2018 06:52
Utolsó változtatás:26 Jún 2018 06:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap