Palik, Júlia Margit (2018) Mátrai szállodák revenue menedzsment rendszereinek értékelése, és a technikák vendégelégedettségre gyakorolt hatásának vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Turizmus szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja útmutatót adni a mátrai szállodák számára az optimális fejlettségi szintű revenue menedzsment (továbbiakban RM) rendszerek kiépítéséhez, mellyel növelhetik értékesítési hatékonyságukat, és ezáltal a desztináció versenyképességét. A kutatási kérdés ezen fejlettségi szint meghatározására irányul. A kutatás keretét az általam épített Fejlődési modell adja, mely a szállodák RM rendszereinek értékeléséhez ad kiindulópontot. Kvalitatív módszerekkel (mélyinterjúk és megfigyelés) vizsgáltam a kínálat, és kvantitatív módszerrel (kérdőív) kutattam a keresleti oldal fejlődésre vonatkozó lehetőségeket és korlátokat. A RM elméleti felvezetését követően bemutatom a Fejlődési modellt, az alkalmazott kutatási módszertanokat és végül a primer kutatásim eredményét. Összegzésként elmondható, hogy míg a kínálat részéről van határa, addig a kereslet nem korlátozza a mátrai szállodák RM rendszereinek fejlesztését.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás |
Azonosító kód: | 11242 |
Képzés/szak: | Turizmus-vendéglátás |
Elhelyezés dátuma: | 26 Jún 2018 06:52 |
Utolsó változtatás: | 26 Jún 2018 06:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap