A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében

Fülöp, Péter (2016) A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Azonosító kód:10787
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:20 Márc 2018 08:29
Utolsó változtatás:20 Márc 2018 08:29

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap