Fülöp, Péter (2016) A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 10787 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2018 08:29 |
Utolsó változtatás: | 20 Márc 2018 08:29 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap