Wang, Li (2017) E-commerce company improves customer services through social media: case study: Alibaba company. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
896kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 10638 |
Képzés/szak: | Business Administration and Management |
Elhelyezés dátuma: | 28 Feb 2018 16:29 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 09:03 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap