E-commerce company improves customer services through social media: case study: Alibaba company

Wang, Li (2017) E-commerce company improves customer services through social media: case study: Alibaba company. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
896kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10638
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:28 Feb 2018 16:29
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 09:03

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap