Becze, Zorka (2024) Metroszexuális ősemberek – A fiatal férfiak rendszeres termékhasználati magatartásának feltáró elemzése a kozmetikai termékek piacán. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan és marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_becze_z_2024osz.pdf
Simon, Áron (2024) Kockázat-menedzsment az OMV Hungária üzemanyag ellátásiláncában = Risk Management in the Fuel Supply Chain of OMV Hungária. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan és marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_simon_a_2024osz.pdf
Volford, Anita (2024) FMCG AI módra – Fogyasztói reakciók a mesterséges intelligenciával készített gyorsan forgó fogyasztási cikkekre = FMCG by AI - Consumer reactions to AI-designed fast moving consumer goods. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan és marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_volford_a_2024osz.pdf