Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:5.

Leskó, Judit (2011) A budapesti romkocsmák sikerének titka. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Molnár, Viktória (2011) A L’Oréal öt kontinensre kiterjedő marketingkommunikációs tevékenysége, és annak eredményessége. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Farkas, Dániel (2011) A műsorban termék megjelenítés található! -avagy a Product placement előtérbe kerülése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Jakab, Árpád Gergő (2011) Megéri megsérteni a közönséget? : Célok és eszközök az offenzív reklámok világában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Kurucz, Tünde Dalma (2009) Pöfögés és dübörgés : márkaközösségek marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

A lista elkészültének dátuma: Mon Aug 21 13:06:47 2017 CEST.