Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:5.

Leskó, Judit (2011) A budapesti romkocsmák sikerének titka. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/LJ_20110328005054.pdf

Molnár, Viktória (2011) A L’Oréal öt kontinensre kiterjedő marketingkommunikációs tevékenysége, és annak eredményessége. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Farkas, Dániel (2011) A műsorban termék megjelenítés található! -avagy a Product placement előtérbe kerülése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Jakab, Árpád Gergő (2011) Megéri megsérteni a közönséget? : Célok és eszközök az offenzív reklámok világában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Kurucz, Tünde Dalma (2009) Pöfögés és dübörgés : márkaközösségek marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

A lista elkészültének dátuma: Wed Apr 24 02:25:22 2024 UTC.