Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:7.

Telegdy, Eszter (2013) Közösség-e az online közönség? : Az online hírportálok közönségaktivizáló tevékenységének vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325210224.pdf

Holczinger, Dóra (2013) A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje? TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Bebők, Viktória (2012) Itt a piros, hol a kék? : A csomagolás színének hatása a fogyasztók termékválasztására. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Horváth, Daniella Dominika (2012) Innovativitás, márkahűség és demográfiai tényezők hatása a formaválasztásra. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Darabont, Kata Orsolya (2012) A blog, mint marketingkommunikációs eszköz. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Madácsi, Ádám and Szabó-Szontágh, Lúcia and Wale, Almaz (2012) Megoszt az egész világ, avagy az online zeneipar jelene és jövője Magyarországon a legális és illegális szolgáltatások tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Tóth, Zsófia (2007) Egy kulturális intézmény corporate identity designjának vizsgálata, avagy a Bizonytalan Jövő Háza. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

A lista elkészültének dátuma: Fri Apr 19 02:25:00 2024 UTC.