Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:6.

Dobos, Éva (2010) Mobilszolgáltatók online fogyasztói márkaértéke és annak forrása. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/DE_20100329232341.pdf

Siegler, Bálint and Stancsics, Nóra (2010) Életre szóló márkaságok - Márkaépítés közösségi médián keresztül. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_SN_20100330135656.pdf

Sipos, András (2010) Marketingkommunikációs stratégia építése a pénzügyi-szolgáltatás szektorban. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Sas, Dóra (2009) Márkahűség a telekommunikációs piacon az egyetemisták körében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Bakonyi, Zsuzsanna (2009) „Életet menthet” : A márka szerepe a civil szervezetek kommunikációjában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Tóth, Zsófia (2009) A magyar bankszektor néhány kiemelt szereplőjének corporate identity szempontú vizsgálata és az arculatváltás kérdésköre. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

A lista elkészültének dátuma: Wed Sep 19 14:46:49 2018 CEST.