Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:10.

Dobrotka, Edit (2021) Befolyásolás mesterfokon - Marketingeszközök hatékonysága a Z generáció körében egy fenntartható márka, a Garnier szemszögéből = Efficiency of Marketingcommunication Tools among Generation Z, in a view of a Sustainable Brand, Garnier. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Ipacs, Veronika Viktória and Somosi, Fanni Luca (2021) H(ulladékmentesítés) & M(arketing)? A H&M CSR kommunikációja a környezeti fenntarthatóság szempontjából = H(orrible wasting) & M(arketing)? Observing the CSR communication of the H&M from the sustainability perspective. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Mokos, Dóra (2021) The Effect of Covid-19 on Retail Chains’ CSR, Intended to Achieve Food Security. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/mokos_d_2021.pdf

Tóth, Annamária (2021) A Telekom Vivicittá Városvédő futás sportszponzoráció hosszútávú sikerességének kulcsa = The key to the long-term success of the Telekom Vivicittá City Run sports sponsorship. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Dobos, Éva (2010) Mobilszolgáltatók online fogyasztói márkaértéke és annak forrása. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/DE_20100329232341.pdf

Siegler, Bálint and Stancsics, Nóra (2010) Életre szóló márkaságok - Márkaépítés közösségi médián keresztül. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_SN_20100330135656.pdf

Sipos, András (2010) Marketingkommunikációs stratégia építése a pénzügyi-szolgáltatás szektorban. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Sas, Dóra (2009) Márkahűség a telekommunikációs piacon az egyetemisták körében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Bakonyi, Zsuzsanna (2009) „Életet menthet” : A márka szerepe a civil szervezetek kommunikációjában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

Tóth, Zsófia (2009) A magyar bankszektor néhány kiemelt szereplőjének corporate identity szempontú vizsgálata és az arculatváltás kérdésköre. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

A lista elkészültének dátuma: Fri Apr 19 02:24:43 2024 UTC.