Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:38.

Szappanos, Nikolett (2010) Kína a világ szemében. Kína imázsának vizsgálata az utóbbi évek nemzetközi eseményeinek tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Sárközi, Zsófia (2010) „A józan ész politikája” és „az ideológiák vége”. Az antipolitikai attitűd mint a szavazatmaximalizálás eszköze a Fidesz 2010-es országgyűlési választási kampányában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Simonyi, Dénes Marcell (2010) Gyémántcsiszolás. A Szentendre Sleepwalkers Baseball Klub Marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Kovács, Zsolt (2010) Az innováció és a fogyasztói magatartás kapcsolata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Germán, Ádám (2010) Motivációk és elhivatottság a pókerben? Miért játsszuk a játékot? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Kurucz, Tünde Dalma (2010) Kultuszmárkaközösségek, mint vallási csoportosulások. A Harley‐Davidson West Hungary Chapter és a Trabant‐Wartburg Klub példáján bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Farkas, Ida (2010) Magyarország és a magyarok imázsa a külföldiek szemében. Egy hazai szervezet országimázsra irányuló marketingtevékenységének bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Szebeni, Edit (2010) Márkabővítés. A Törley márka a csokoládépiacon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Hartmann, Attila (2010) Szerzetesbolt.hu.Élő hagyomány és modern koncepció. A Servitor Pro Multis Kft. üzleti ötletének marketingszemléletű elemzése a magyarországi katolikus szerzetesrendek termékeinek összefogására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Bellér, Anna (2010) Reklám és etika. Az alkoholreklámok hazai szabályozása, hatásai és fogyasztói attitűdvizsgálat. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Lengyel, Barbara (2010) Profitorientált adományozás. A nemes ügyhöz kapcsolt marketing. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Farkas, Örs (2010) A politika marketingje, a marketing politikája. A politikai marketing elemeinek megjelenése a 2010. október 3-ai, magyar helyhatósági választásokon, a parlamenti pártok kampánystratégiáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Orosz, András (2010) A fogyasztói magatartás és a zöld fogyasztás kapcsolata. A bioetanol hazai megítélésének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Jakab, Barbara (2010) A kereskedelmi márkák fogyasztói megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Rátkai, Nikolett (2010) Az esszenciák börtöne. A XX. és XXI. század női parfümös üvegeinek formavilága. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Katona, Tímea (2010) Zöld vásárlás. A 20-on éves fiatalok környezettudatossága vásárláskor, fókuszálva a műszaki cikkekre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Muha, József Máté (2010) Közösségi média kalauz vállalatoknak. Lehetőségek és sikerpéldák a közösségi média platformokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Tóth, Réka Ibolya (2010) Time Out Budapest magazin. A márka fogyasztói észlelésének megismerése, illetve a márkarezonancia vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Kádár, Szilvia Éva (2010) Az önkifejezés és önidentitás szerepe a márkaválasztásban Avagy milyen emocionális, öndefiniáló és önkifejező tényezők játszanak közre az egyén és a márka egymásra találásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Vecsei, Károly Zsolt (2010) Rozéfröccs és Jégbor. Az Y generáció és az alkohol viszonya a bormarketing megközelítéséből. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Varga, Eliza (2010) Az ajándékozás kereskedelmi és eszmei értékei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Csiki, Tamás (2010) Az egészségturizmus helyzete Magyarországon. A 2011-es tematikus év és Hajdúszoboszló lehetőségeinek turisztikai szempontú vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Raffa, Zsófia (2010) Érzelmi alapú értékesítés, a Schwarzkopf Professional BC Bonacure termékcsalád példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Brányik, Zsuzsanna (2010) Egészségszimbolika és fogyasztói észlelésük a vény nélküli készítmények televíziós reklámjai példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Fodor, Barbara (2010) Hévíz imázsa. Hévíz turisztikai desztináció marketing szempontú vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Eke, Orsolya (2010) Fogyasztói csomagolás mint eladható reklámfelület - avagy a kettős piacos üzleti modell megvalósításának lehetőségei a tejiparban Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Boda, Eszter (2010) A magyar fiatalok értékorientációja. Az értékek szerepe a Djuice marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Török, Dorottya (2010) A sport jelentősége marketing szempontból. A sportszponzoráció előnyei a Forma-1 tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Pillár, Gabriella (2010) A gazdasági világválság hatása a magyar divatiparra, a fogyasztói magatartás tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Vida, Máté Dániel (2010) Elvárt Fenntarthatóság. A német és a magyar utazásszervezés jelene és jövője. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Szerényi, Szabolcs (2010) Művészet és reklám: se veled, se nélküled. Művészi kifejezőeszközök szerepe a marketingkommunikáció hatásmechanizmusában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Fogarasi, Dóra Eszter (2010) Trükkös tükrök. A Canon és a Nikon marketing eszköztárának elemzése fogyasztói szemszögből, és a vásárlói döntési folyamatok bemutatása a digitális tükörreflexes fényképezőgépek piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Risko, Jurij (2010) A táplálék-kiegészítők piaca a „BioTech” és a „Scitec” márkák versenyén bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Csaba, Péter (2010) A közösségi média marketingkommunikációs szemszögből. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Jusztin, Emese (2010) A borturizmus és a borfesztiválok a Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Szőnyi, Ádám (2010) Pénzügyi kultúra fejlesztés a Magyar Nemzeti Bankban. A Monetary verseny értékelése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Nagy, Ágnes (2010) A Hungaricumok imázsa külföldön. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Karcagi, Nikolett (2009) Múlt és jövőkép a magyar köztelevíziózás helyzetéről : A Magyar Televízióra ható folyamatok. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

A lista elkészültének dátuma: Sat Apr 20 02:24:19 2024 UTC.