Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:6. Panyi, Krisztina Tímea (2018) Kikből válogathat egy szponzor?: YouTuber trendek Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Vései, Viktor (2018) Fiatalos csapat, versenyképes fizetés? Nem mindegy, ki mondja! TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Zsila, Hajnalka Mária (2018) Ki segít kit?: esélyek a piramis alján a Fenntartható Fejlődési Célok eléréséért. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Kocsis, Anikó (2017) Hogyan erősíthető a személyes kapcsolat a tematikus videóblogok esetében?: videóbloggerek személyes márka és márkaközösség vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Kocsis_Aniko_TDK.pdf Lőrincz, Nikolett (2017) A sztorifaktor: avagy a történet meggyőző ereje a személyes eladásban. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Pilinszky, Dóra (2017) A Közgazdaságtudományi Kar sajtóreprezentációja napilapokban 1920-1934 között. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Pilinszky_Dora_TDK.pdf |