Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:38.

Champetier de Ribes, Bérénice Marie (2018) Event communication and its importance within an online marketing strategy in Europe. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Champetier_de_Ribes_Berenice_Marie.pdf

Coudert, Antoine (2018) Real Estate Investments in France and USA: examination of the Deliberative Polling Method’s impact on decision evaluation and decision-making intentions. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Dessaix, Arthur (2018) Post-purchase cognitive dissonance in the fashion industry: a comparative study between genders. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Duhamel, Jordan (2018) The Impact of Culture on Organizational Performance: in the 21st century, to what extent do board members of high tech companies with different cultures impact firm innovation and performance? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Gesztesi, Nóra (2018) Fintech applications in Hungary: Y Generations Fintech application usage in Hungary in 2018. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Hajas, Ádám (2018) Prospects of sharing economy: how can sharing businesses attract new customers? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hajas_Adam.pdf

Huang, Yile (2018) Analysis of China’s Mobile E-Commerce market and its development. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Le Fur, Zoé (2018) Born-global start-ups in the software sector, in France. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Moustier, Léo (2018) How do processes and internal controls impact the risk management of a multinational brewery? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Pató, Máté Dávid (2018) Analysis of telecommuting: potential benefits for Hungarian companies. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Pókecz, Milán (2018) Risk Factors of Hungarian Start-up Companies. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Rasoulnezhad, Sara (2018) Effect of social media on fashion industry: how Instagram influences the sale of various brands. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Szabó, Péter Bálint (2018) Japan and South Korea: economic challenges in the XXI. century. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Peter_Balint.pdf

Szarvady, Jázon (2018) The value of hiring study abroad alumni in business related positions in light of the experience’s influence on soft skills. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szarvady_Jazon.pdf

Szigethi, Dóra (2018) Marketing strategies at Mocca Negra Co.: targeting the Y generation. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Véghelyi, Ádám (2018) Shrinking industries and corporate entrepreneurship Hungarian motorsport challenges. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Yuan, Cuiping (2018) The travelling habits of the Chinese community in Hungary. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Wangjie, Zhou (2018) Young consumers’ travel behavior. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Willing, Ádám (2017) Access vs. Ownership: Can electric carsharing shape the future of transportation in Budapest?: sustainability analysis of GreenGo Car Europe Ltd.’s business model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Willing_Adam.pdf

Bereczki, Brúnó Tamás (2017) The Facebook's acquisition of Whatsapp. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Cong, Jing (2017) Comparison of employee's interest progression between Chinese and foreign enterprises. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Ding, Xinru (2017) The analysis of consumer behavior in case of Taobao. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Hompok, Hunor (2017) The effects of the Olympic Agenda 2020. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hompok_Hunor.pdf

Kanyuk, Miklós (2017) Interaction between marketing and logistics in business structures: creating customer value in fast growing environment: Wizz Air case. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Kónya, Máté (2017) The effect of state aids on competitiveness, on the company level. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Kovács, Gábor (2017) New venture internationalisation from Hungary. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Afandiyev, Rahman (2017) Branding Budapest as an attractive place to study: assessing the effect of city attributes on student satisfaction and behavioral intentions. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rahman_Afandiyev.pdf

Lisowski, Alexandra Luna (2017) City branding from the view of large businesses. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Luo, Bea (2017) Why companies with the highest job satisfaction rate also have high employee turnover rates in the U.S.A. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Lustyik, Rebeka (2017) Extrinsic and intrinsic motivation of guest-service employees in two small Hungarian hotels. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lustyik_Rebeka.pdf

Majzik, Nóra Éva (2017) The impact of service environment on customers at Müpa. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Marosi, Balázs György (2017) Behavioral aspects of the America Online-Time Warner merger: was failure foreseeable? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Ménesi, Kristóf (2017) Comparative advantage of GCC countries in oil trade. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Menesi_Kristof.pdf

Mók, Marcell (2017) Celebrity endorsement impacts of celebrity endorsement on customer behavior through social media. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf

Pencz, István (2017) SMEs' tendering practices. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Sebestyén, Vanda (2017) Analysis of the online purchasing behavior of Hungarian Millennials: factors influencing individuals during the five-stage decision process to purchase a product within two weeks. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Sujbert, Vivien (2017) Youtuber personal branding: analysis of content elements used for Youtuber branding in the light of the Elaboration Likelihood Model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf

Wang, Li (2017) E-commerce company improves customer services through social media: case study: Alibaba company. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue Sep 18 10:23:18 2018 CEST.