Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:21.

Molnár, Balázs (2013) Adatgyűjtés az okostelefonok világában. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Gálik, Julianna Katalin (2013) Inflation in a fantasy economy. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325102659.pdf

Hartai, Anita (2013) A magyar kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai : Interjú elemzés. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Gálik, Julianna Katalin (2012) Bot Nuke Day, or should I still torment those demons? : The effect of macros on economic agents in a virtual world. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120325213213.pdf

Barta, Ákos Lajos (2012) Az online látogatók követésének módszerei : Anonimitás az interneten. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326152904.pdf

Szabó, Balázs (2012) How can organizations develop a sustainable competitive advantage through social media? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Bischóf, Bernadett (2012) Létezhet-e legális zenefogyasztás Magyarországon? : Milyen üzleti modell keretében? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Török, Tamás (2011) Mobiltőzsde : Zsebünkben a tőzsde. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Pauza, Diána (2011) Online foglalási portálok e-business modelljei : Avagy a foglalási portálok értékajánlati és bevételi modelljeinek összehasonlító elemzése. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Fischer, Bálint Dániel (2011) Sport, játék, függőség? : Mi motiválja a játékosokat, hogy napi több órát töltsenek el kedvenc MMORPG-jük előtt? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Hörcsig, Kata Eszter and Török, Tamás Miklós (2011) "Együtt olcsóbb!" : Avagy a közösségi vásárlás üzleti modellje külföldön és Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Kárpáti, Dániel (2011) Közösségi vásárlás: megéri beszállni? : Előnyök és hátrányok az eladóknak. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Svéda, Balázs (2010) A megosztás ereje - A Social Media mint vállalati kommunikációs felület. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_20100330133322.pdf

Tóth, Tímea (2010) A közösségi kölcsönzés magyarországi kérdései. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Frang, Géza Attila and Kovács, Dávid (2010) Üzleti modellek a magyar online brókerpiacon. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Czikora, Tamás (2010) A Twitter lehetőségei - Üzleti modellek megvalósíthatósága és a jövő –. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/CT_20100330142141.pdf

Siegler, Bálint (2009) Új internetes üzleti modellek és a weblapok közötti szinergiák. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Sz. Kis, Zoltán (2009) Üzleti modellek a sorozatok internetes terjesztésében. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Pájer, Donát (2008) A zeneipar halott. : Vagy mégsem? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Turcsányi, Tímea (2008) GOOGLE – az innováció fellegvára? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Horváth, Csaba (2008) MMOG-k az online játékiparban. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

A lista elkészültének dátuma: Wed Apr 24 02:24:57 2024 UTC.