Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:11.

Schulleri, Frank Hunold (2018) How to utilize online sharing platforms for the customer segment of artists. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Glukhova, Anna (2018) The gift-giving behavior of Russian consumers: receivers‟ perspective. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Rufat, Abdullayev (2018) The impact of movies on destination image and level of visitation interest of destinations. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Kadessova, Anel (2018) The value creation of online consumer in the banking sector of Kazakhstan. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Muhidin, Rizki Fajar (2018) Measuring the impact of electonic word-of-mouth in the consumer decision making process: the influence of negative online reviews toward booking intention. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Salmanli, Ilkin (2018) The impact of country image, country-of-origin image and consumer ethnocentrism on purchase decisions: a study about Azerbaijan in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs.

Santibañez, Alitzel Guerrero (2018) Exploring customer journeys in the hospitality industry: booking through digital platforms. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Alitzel_Guerrero_Santibanez.pdf

Moreira García, Diana Michelle (2018) Dark Tourism: Understanding the factors that create memorable tourism experience in the case of Millennials. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michelle_Moreira.pdf

Delgado, Jose Joaquin Norona (2018) Personality and accommodation preferences among Millennials. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Jose_Joaquin_Norona_Delgado.pdf

Shadid, Nada (2018) The understanding of emotions and emotional brand attachment on customer loyalty in the food industry in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nada_Shadid.pdf

Zavarkó, János (2018) Postmodernity in marketing: relevance of brand communities. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Corvinus Business School International Study Programs. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janos_Zavarko.pdf

A lista elkészültének dátuma: Sun Nov 18 10:37:02 2018 CET.