Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra

Hegedűs, Attila (2016) Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:9362
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:13 Jún 2017 14:23
Utolsó változtatás:13 Jún 2017 14:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap