Új versenyző a prémium kategóriás személygépjárművek piacán: a DS autómárka megjelenése

Tóth, Gergő (2016) Új versenyző a prémium kategóriás személygépjárművek piacán: a DS autómárka megjelenése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gergo.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gergo.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Industry
ID Code:9058
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:29 Sep 2016 09:45
Last Modified:29 Sep 2016 09:45

Repository Staff Only: item control page