A sharing economy, azaz az együttműködő fogyasztás mögötti motivációk elemzése : Attitűdök és részvételi szándék a megosztásra épülő szolgáltatások piacán

Sterbinszky, Gábor (2016) A sharing economy, azaz az együttműködő fogyasztás mögötti motivációk elemzése : Attitűdök és részvételi szándék a megosztásra épülő szolgáltatások piacán. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sterbinszky_Gabor.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sterbinszky_Gabor.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:9056
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:29 Szept 2016 09:27
Utolsó változtatás:29 Szept 2016 09:27

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap