Zenei márkázás: miként befolyásolják a zenei márkaelemek a márkaértéket?

Pribelszki, Kitti (2016) Zenei márkázás: miként befolyásolják a zenei márkaelemek a márkaértéket? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pribelszki_Kitti.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pribelszki_Kitti.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:9054
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:29 Szept 2016 08:49
Utolsó változtatás:29 Szept 2016 08:49

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap