Generációkon átívelő márkahűség : Családi márkák, „márkaöröklődés” anyáról lányára

Branyiczki, Zita (2016) Generációkon átívelő márkahűség : Családi márkák, „márkaöröklődés” anyáról lányára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branyiczki_Zita.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branyiczki_Zita.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:9042
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:28 Szept 2016 09:31
Utolsó változtatás:28 Szept 2016 09:31

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap