Megállít- e a megállítótábla? : Avagy az in-store marketing hatékonysága egy kiskereskedelmi hálózat marketingkommunikációjában

Lakatos, Edina (2015) Megállít- e a megállítótábla? : Avagy az in-store marketing hatékonysága egy kiskereskedelmi hálózat marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:8826
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Máj 2016 09:59
Utolsó változtatás:23 Máj 2016 09:59

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap