A referenciacsoport hatása a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásaira

Takács, Kata Zsófia (2015) A referenciacsoport hatása a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásaira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Kata_Zsofia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Kata_Zsofia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8786
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Máj 2016 09:56
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap