Ramos, Viviána (2015) „Arriba, abajo, al centro, pa dentro!” : Latin-amerikai migránsok helyzete és kultúra-specifikus fogyasztása egy új környezetben, Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ramos_Viviana.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
992kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ramos_Viviana.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Sociology |
ID Code: | 8777 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 10 May 2016 13:12 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:26 |
Repository Staff Only: item control page