Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében

Réczicza, Réka (2015) Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Psychology
ID Code:8535
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:12 Feb 2016 10:58
Last Modified:02 Jul 2016 21:24

Repository Staff Only: item control page