A marketingszervezetek működésének mérése és elemzése a web 2.0 területén

Kuna, Péter (2015) A marketingszervezetek működésének mérése és elemzése a web 2.0 területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kuna_Peter.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kuna_Peter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Információgazdaság
Azonosító kód:8532
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 10:39
Utolsó változtatás:12 Feb 2016 10:39

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap