Kemény, Márton (2014) Hálózati marketing : A kapcsolati csomópontokhoz való csatlakozás, mint egy alkalmazható hálózati marketing taktika. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
490kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 7930 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 18 Feb 2015 14:50 |
Last Modified: | 18 Feb 2015 14:50 |
Repository Staff Only: item control page