Hozzávalók a LEVES.-hez : Márka, márkázás és márkaérték a LEVES. étterem példáján keresztül

Cselényi, Flóra (2014) Hozzávalók a LEVES.-hez : Márka, márkázás és márkaérték a LEVES. étterem példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cselenyi_Flora.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cselenyi_Flora.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:7079
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:09 Apr 2014 11:27
Last Modified:02 Jul 2016 21:10

Repository Staff Only: item control page