A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során

Kolop, Andrea (2014) A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
910kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:7065
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:09 Apr 2014 09:31
Last Modified:09 Apr 2014 09:31

Repository Staff Only: item control page