A geolokációs szolgáltatások ereje : A Foursquare sikerének titka

Al-Jashi, Fadi (2013) A geolokációs szolgáltatások ereje : A Foursquare sikerének titka. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Al_Jashi_Fadi.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Al_Jashi_Fadi.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Információgazdaság
Azonosító kód:6647
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:19 Feb 2014 15:08
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap