Határvonalak és tendenciák a marketingben : Bemutatás az egészségtudatosságra nevelő kampányokon keresztül

Bíró, Brigitta (2012) Határvonalak és tendenciák a marketingben : Bemutatás az egészségtudatosságra nevelő kampányokon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Azonosító kód:4845
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:25 Szept 2012 09:17
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:46

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap